YSL Blush Radiance allık

/
0 Comments


Merhabalaarr :) Bu yazıda da YSL'in Blush Radiance allığından bahsedeceğim :)

Ilk kez benim olmayan bir ürünü paylaşıyorum, affedin :) Yalnız şunu da ekleyeyim; bu ürünü yorumlayabilecek, + ve - lerini bilebilecek kadar kullandım :)

Hi :) Im going to talk about Blush Radiance blush from YSL :)






Tahmin edebileceğiniz gibi harika bir paketi var. Ürün kadife kılıf içinde geliyor. Artık siz düşünün :))

As you can guess, the packaging is amazing. It comes a a velvet case :)





Ürün 4 gram ve 24 ay kullanım süresi var.

There is 4 gr product in it and you have 24 months before the expiry date .


Ürünün rengi pembemsi görünse de oldukça şeftali bir renge sahip.

The product looks like it has a pink tone but it has a peachy color.



Yapısı oldukça yumuşak ve kullanımı hoş. Benim cildimde daha şeftali bir renk alıyor. Yanık tende elmacık kemiklerine uygulandığında çok hoş bir renk ve ışıltı veriyor.


The texture is very soft and the usage is very nice. It looks more peachy on my face then the other people's face.
If you apply it on your apples and cheeks when you have already tanned, it gonna give an amazing color and glow!




Fiyatını ne yazık ki bilmiyorum. Ürünü Sephora, Boyner vb mağazalarda bulabilirsiniz :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)
Kendinize iyi bakıın :)
Baybaay :**

Take care :)
love you :**








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe