Yazın en çok kullanılan allıklar / Favorite blushes for summer time

/
0 Comments

Merhabalaar :) Bu yazıda da son zamanlarda en fazla kullandığım allıklardan bahsedeceğim :)

Hi :) I'm going to talk about my most used blushes during the summer time :)

+ The Balm - Cabana Boy : Kendisi son zamanlarda en çok kullandığım allıklardan :) Mürdüm alttonlu, hafif sedefli bir rengi var. Hafif uygulamalar için ideal olan real techniques blush brushla elmacık kemiklerime uyguluyorum :)

It is one of my favorite blush. It has a damson/purple color and it has a naceous texture in it. I'm using it with my real techniques blush brush and apply it on my cheekbones.



+The Balm - Bahama Mama : Kendisi benim tüm zamanlarımın favori bronzlaştırıcısıdır. :) soğuk alttonlu olduğundan kontür rengi olarak oldukça güzel görünüyor. Mac 168 fırçamla elmacık kemiklerimin hemen altına uyguluyorum ve elmacık kemiklerime doğru dağıtıyorum.

It is my everytime favorite bronzer. It has a cold undertone because of that, it is perfect to countouring. Im applying it with my MAC 168 contour brush on the low part of my cheeks and blending the harsh edges. It looks very soft and natural.  



+Too faced - krem allık-cream blush  : Kendi postunda zaten düşüncelerimi ayrıntılı bir şekilde anlattım :) Parmaklarımla elmacık kemiklerime uyguluyorum ve sevimli bir görüntü oluşması için doğallaşana kadar dağıtıyorum.

I mentioned about it on its post click here to see this :) I'm applying it with my finger tips on my cheekbones and apples of my cheeks and blending out for a natural look :)

+ Nars - Sex appeal : Aynı şekilde bu allık hakkındaki düşüncelerimden buradaki postta bahsetmiştim :) Bu allığı daha çok fazla sürdüğüm bir allığın görüntüsünü düzeltmek veya yüzümü renklendirmek için kullanıyorum :)

I mentioned this blush on its own post. You can click here to see this :) If a blush poping on my skin, I am using this blush top of that to seem it softer. Or using it to give a nice color to my cheeks. :)




Okuduğunuz için teşekkür ederiim :)
Eğer sizin de favori bir allığınız varsa mutlaka aşağıya yazın :)
Kendinize çok iyi bakıın
Baybaay :*


If you have a favorite blush for summertime, please share with me :) You can leave a comment on description box below :)
Take care :)
Love you :*


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe