Winged Up

/
8 Comments

Merhabalar :) 

Günün ikinci postunda sizinle bugün öylesine yaptığım göz makyajını paylaşacağım :) Evde canım sıkıldı ve eyelinerlarla oynamaya başladım sonra işler çığrından çıktı ve olan bu :)


Hey guys :)

On the second post of the day, I'm going to share with you an eye make up. I bored at home and I started to play with my eyeliner. Than the things go wild and this is what happened :)










Eyeliner: The balm
Concealer / kapatıcı : Benefit
Pencil / Kalem : Manhattan
Mascara/ Rimel : Maybelline Rocket
Contacts / Lens : Freshlook


You may also like

8 yorum:

  1. çok yakışmış bayıldım <3<3<3

    YanıtlaSil
  2. Wow,amazing look...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    lovely greets Nessa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I loved your blog so much! I followed you honey :*

      Sil
  3. Lensi internetten biraz araştırdım fakat bulamadım ne renk? Yardimci olursan sevinirim lenslere bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fresh look lenslerin green olanı normal yeşil yani :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe