The Balm Instain Blushes

/
0 Comments


Merhabalaarrr :)

Bildiğiniz üzere Gratis The Balm'ın yeni çıkan allıklarını getirmeye başladı. Ben allıkların renklerini görür görmez çıldırdım ve beklemeye başladım. Twitterda paylaştığım zaman da blogger arkadaşım melonunojeleri bana oreosevenkız ' ın bloğundan bir link attı ve allıklardan aldığını fiyatının 27 tl olduğunu söyledi. Bende en kısa zamanda gratise koştuuuuuumm ve malesef indirimsiz fiyatıyla en beğendiğimi aldıımm :))


Hey guys!
Gratis started to bring The Balm's new blush collection. When I saw the colors on picture, I was crazy for them and started to wait. I shared something about them and one of my blogger friend Melonunojeleri showed me Oreosevenkiz's haul post which is about theese blushes on her blog.
Then I rushed Gratis and I get the color that I like most :)






Rengi mora bakan soğuk alttonlu bir pembe olarak tanımlayabilirim sanırım. Ancak benim cildimde sıcak alttonlu görünüyor. Yapıları çok yumuşak değil. Önceki The Balm allıklara göre daha tebeşirimsi bir yapıya sahip. Pigmentasyon çok iyi  Kalıcılığı nispeten daha iyi ancak bende çok uzun dayanmadığını söyleyebilirim.

I think I can describe the color like cold undertoned, purplish pink. But it looks warm undertoned on my skin. The has a chalky texture and but pigmentation is so good. Longevity is better than the old the balm blushes but it is not the best. 



Ürünün paketini oldukça beğendim. Sevimli ve güzel duruyor :)

I loved the packaging so much :) It looks cute and cheeky :)



Sonuç olarak bu allık için oldukça heyecanlıyım ve severek kullanacağıma inanıyorum :) Koleksiyonun diğer ürünlerinide en yakın indirimde toplamak dileğiyle :)

To sum up,  I am very excited for this blush and I'm going to use it very well :P Thinking to buy other shades on the closest sale :) 







Kendinize iyi bakıınn :)
Baybaay :*

Take care :) 
love you :*


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe