Takma Tırnaklar / Artificial nails

/
5 Comments

Merhabalaarr :) 

Bu yazıda da hayatımda ilk kez denediğim bir şey olan takma tırnaklardan bahsedeceğim :)

Hey Guys! 

On this post,  I'm going to talk about  my first artificial nails :)




Paketin içinden boy boy 24 adet tırnak, tırnaklarınızı düzeltmek, takma tırnakları takıp çıkarmak için bir alet ve yapıştırıcı çıkıyor. Yapıştırıcı o kadar kuvvetli ki resmen japonla yapıştırıyormuş gibi hissediyorum :) Ürünle ilgili tek sorunum tırnakların çok uzun olması ve doğal durmamaları.


The box contains 24 piece of nails, a nail glue and a tool. One side is for taking the nails off and the other side is for reshaping your nails. The glue is so strong. Even I feel like using a super glue for my nails. My only problem with this product is lenght of the nails. They are so long for me and they doesn't look natural on me.


Ben french manikürü sevmediğim için tırnaklarımı beyaz oje ile boyadım. Tırnakların üzerine oje uygulayabiliyorsunuz ancak çıkarırken aseton içermeyen bir çıkarıcı kullanmalısınız.


I painted mines with white nail polish cause I don't like french manicure. You can apply nail polish on your artificial nails but when taking the polish off, you can't use a product which contains aceton.






Kullandığım ojeler:

The nail polishes that I used :



Kendinize iyi bakıın :)

Baybaaay :*


Take care :)
Love you :*



You may also like

5 yorum:

  1. Haklısın canım doğal durmamışlar pek. Bunların küçük boyluları vardır muhakkak. Boyut boyut ayrılırlar takma tırnaklar genelde. Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. Ben bu markanın kisa olanini kullanmistim cok dogal durmustu kendi tirnagim gibi ana ne yazikki tirnagima çok zarar verdi ve hala etkileri sürüyor:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa ciddenmii :O bende biraz yapıştırıcı bırakıyo tırnağımda onu da sıçak suyla yıkadığımda geçiyo :o

      Sil
  3. takma tırnakları hangi magazadan aldı ??

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe