Son zamanların favorileri

/
2 Comments


Merhabalar :) Bu yazıda da son dönemlerin favorilerinden bahsedeceğim :)

Hi :) I'm gonna talk about my beauty favorites of theese days :)






1- Real Techniques Brushes: Neredeyse ayrılmıyoruz. Her işimi görüyorlar :)
I can't give them up, They are my best face brushes and they work with everything I want :) 


2- Mac 217: Tüm zamanlarımın en iyi göz fırçası. Hem far uyguluyorum hem karıştırıyorum. Ayrıca uyguladığım bir önceki rengi o anki makyaja bulaştırmıyor :)
My all time favorite eyeshadow brush! I can apply eyeshadow and blend some of them. You can use the same brush  on different make ups. It doesn't mix the eyeshadows that you applied before and after.


3- Urban Decay Basics: Resmen yanımdan ayırmadığım tek palet. Aşığım cidden aşığım :)) Bir sürü farklı makyaj yapılabilinecek bir palet. Fiyatını kat kat çıkardığım nadir ürünlerden :)
My all time favorite eyeshadow palette. Love it Love it Love it! You can try lots of different make up style with this. 


4- Too Faced Cream Blush (Tea Rose): Son zamanlarda ne yüzümden ne çantamdan ayırmadığım bir ürün. Hem yanaklarıma hem dudaklarıma uyguluyorum. Dudakları biraz kurutuyor olmasına rağmen renk ve duruşuna bayılıyorum :)
I used this product eyery single day! Seriously! I applying it on my cheeks and lips. It makes my lips little bit dryer but I like the color that the product gives.


5- Maybelline Rocket Lashes: Son tüm zaman favorim :) Kirpiklerime volüm kazandırıyor ve uzatıyor. Eğer güçsüz kirpikleriniz varsa size uygun olmayacaktır ancak benim güçlü sayılbilecek kirpiklerim için oldukça güzel :)
My last all time favorite :) It gives a nice volume, get them bigger and longer. If you have weak lashes, it wouldn't be your type. But its the best for my strong lashes :)





Okuduğunuz için çok teşekkürler :)
Kendinize iyi bakıın:)
baybayyy :*

Take care :)
love you :*


You may also like

2 yorum:

  1. Ege Too Faced Cream Blush nasıl bir ürün ? Biraz açar mısın tatlım ? Benim de hep kremsi allık ve rujlara ilgim olduğundan hemen bu ürün dikkatimi çekti:D bununla video da yaparsan cok sevınırımi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yoğun yapıda jelimsi kremimsi bir yapısı var doğru kelimeyi bulamadım resmen :P çok sevdiğim bir ürün hem çok hafif hem belirgin uygulamaya müsait makyajsız cilde uygulandığında da çok güzel görünüyor. Pigmentasyonu da gayet başarılı daha ne diyim bilemedim :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe