Solait Tan Wipes / solait bronzlaştırıcı mendil

/
2 Comments




Merhabalaar :)) Bu yazıda da Solait markasının bronzlaştırıcı mendillerinden bahsedeceğim :)

Hi :) I'm going to talk about tan wipes from Solait. :)


Açıkçası ben hiç bir değişiklik göremedim. Uyguladım ve 4 saatten fazla bekledim ancak hiç bir bronz görünüm elde edemedim :(

I used this wipes like what are they reccomend on directions part but I couldn't see any diffarence. So I think this product doesn't work at all.



Bir paketin içinde 20 adet mendil var.

There is 20 wipes in a package




Ben 1 alana 1 bedava kampanyasından tanesini 2,5 Tl'ye aldım :)


Okuduğunuz  için çok teşekkür ederim :)
Kendinize iyi bakıınn :))
baybaay :**

Take care :)
love you :**


You may also like

2 yorum:

  1. Bende işe yaradi acikcasi ama içeriğinin ne olduğunu nasıl bronzlastirdigini bilmiyorum. Kimyasal mi ? Nr kadar zararli bilginiz var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orası tüm kozmetik içeriklerinde olduğu gibi kimyagerler harici için muamma zaten :) Bronzlaştırıcıdan öleni veya kanser olanı hiç duymadım öyle söyleyeyim ancak tabi ki bu zararlı değil anlamına gelmez. Siz de işe yaramasına şaşırdım cilt renginiz çok mu açık veya nasıl uyguladınız?

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe