Solait Bronzlaştırıcı / Bronzer

/
4 Comments

Merhabaalaar :) Bu yazıda da Solait markasının bronzlaştırıcı spreyinden bahsedeceğim :)


Hi :) Im going to talk about a spray bronzer from Solait brand :)



Benim rengim Medium / Dark. İlk kullanışımda bir süre hiç renk vermedi. O renk vermedikçe ben daha fazla sıktım ancak ciddi anlamda hiç bir renk değişimi göremedim. Sonra üzerinde yazan 4 saat içinde etkilidir yazısını okudum ve beklemeye başladım. Akşama doğru tekrar baktım ve tekrar bir renk değişikliği göremedim. Ancak kullandığım  bölgeleri yıkamadım. Sabah kalktığımda ise oldukça koyu bir ten rengiyle karşılaştım. Daha az sıktığım yerler güneşte yanmış gibi duruyordu. daha fazla sıktığım bölgeler ise Snooki gibi olmuştu :)

Sonuç olarak kullanımı oldukça rahat bir ürün. Jel bronzerlarda olduğu gibi eldivenle renk düzeltirken kafayı yemeniz gerekmiyor :)  Fakat kullanırken dikkat edilmesi gerekiyor :) Ne kadar ürüne ihtiyacınız olduğunu bilerek dikkatli bir şekilde ugulamalısınız.





Im in the shade ''Medium to Dark'' At my first spray bronzer experiance, I couldn't see any difference. I tought I should apply more and applied lots of product on my arm. But I couldn't see anything. I read the directions on the box and it says its going to be appear in 4 hours. Then I started to wait. At that night, I checked my arm and my legs again and I couldn't see anything. I decided to sleep but I didn't wash anywhere that I applied bronzer. At the morning I noticed my legs are beautifully tanned like a sun bath but my arm is look like tanned like Snooki :)) 

To sum up, the product is very easy to use. You dont need to blend it like crazy. But you should be careful when decide how much product do you need to use. :)





Fiyatının 12 tl civarında olması lazım :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederiim :)
Kendinize iyi bakıın :))
Baybaay :*

Take care :)
Loveyou :**


You may also like

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. watsons canım ama sanırım pinolarda da var

      Sil
  2. Ya bende çok merak ediyorum ama beceremem diye cesaret edemiyorum.Kaç gün sürüyor etkisi devamlımı sürmek lazım nasıl kullanılıyor bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok rahat kullanımı :) yarın da bir tane jel olanlardan yazdım ama bu kesinlikle jel olanlardan daha rahat :) benim 2 duşta tamamen geçti ama 4 gün kadar etkisini gördüm sıkıyosun kurumasını bekliyosun ertesi gün rengini vermeye başlıyor o şekilde :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe