Sephora 15 Angled Brush

/
4 Comments

Merhabalar :)
Bu yazıda da Sephora'nın 15 numaralı köşeli göz fırçasından bahsedeceğim :) Uzun zamandır bir köşeli fırça almak istiyordum ancak mağazaya girdiğimde bir türlü hatırlayamıyordum. Sonunda alabildim :)

Hi :)
I'm going to talk about Sephora's angled eye brush :) I was thinking to buy an angled brush for a long time but whenever I see the other make up products, I couldn't remember that. Finally I get it :)



Fırçanın kılları sentetik yapılı. Oldukça yumuşak. Biraz bozulmaya eğilimli. Bu yüzden kullandıktan sonra düzgün bir şekilde koymak gerekiyor.

The brush has synthetic hair. It is very soft and nice. But you should be careful when keeping it. The hair can be broken so easiliy.




Fırça eyeliner ve far için oldukça kolay bir uygulama sunuyor. Aplikatörle eyeliner uygulayamayan herkes için oldukça iyi bir seçenek olacaktır :)

The brush gives you a very nice application for eyeliners and eyeshadows. If you can't use applicator, it can be a good choice for you :)



Fiyatını ne yazık ki hatırlayamıyorum ancak 20-30 tl arası bir fiyatı var :)

Kendinize iyi bakıın :)
baybaay :**

Take care :)
Love you :*


You may also like

4 yorum:

  1. canım bende yaklaşık 1 seneden beri kullanıyorum kılları hiç bozulmaya eğilimli değil hala ilk gün ki gibi fırçam fakat ben her kullandırtan sonra önce elime biraz zeytin yağı döküp eyelıner'ı çözdürdükten sonra sabunla yıkıyorum bu sayede fırçanın formunu hiç zedelemeden temizlemiş oluyorum sürüm konusunda da sana katılıyorum eyelıner sürmeyi bu fırçayla öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa ben bir kere dikkatsiz bırakmışım sabaha kadar baştaki kıllardan bir iki tanesi bozulmuş :( aaa yöntem iyiymiş yalnız ben de öyle yapayım çok saool :*

      Sil
  2. güzelmiş gerçekten ama ben Maybelline eyelinerın yanında gelen fırçaya daha çok bayılıyorum:)

    modabenvekozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa merak ediyorum ben o eyeliner la fırçayı da bir türlü kıyıp alamadım :D

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe