Rimmel London Pro Ojeler / Nail Polishes

/
1 Comments

Merhabaalaaarr :)) Temmuz sonuna kadar internet problemleri yüzünden yazı giremeyeceğimi söylemiştim ancak dayanamadım ve internet bulmak için bir ton çile çekip süper yavaş bağlantıma kavuştum ve sonunda yazı girebiliyorum :))

Bu yazıda da size Rimmel London'ın bu bayıldığım ojelerinden bahsedeceğim :)

 Hi :) Today I'm going to talk about these beautiful Rimmel London's nail polishes :)




Ojelerin renklerine bayılarak aldım :) Hatta şu an favorim olan Peppermint isimli Tiffany mavisini kullanıyorum :)

Elimdeki renkler :  Ultra Violet, Urban Princess , Aqua Cool ve Show Off


I absolutely fell in love with colors. Even I'm using my favorite one now. It's Peppermint. This shade is like a Tiffany Blue. :)


I have  Ultra Violet, Urban Princess , Aqua Cool and Show Off






Bu ojeler büyük bir fıçaya sahip ve tüm tırnak büyüklükleri için uygunlar. Tek bir sürüş ürünü tüm tırnağa uygulamanız için yeterli oluyor. Pigmentasyonları da orta düzeyde. Tek kat yeterli olabiliyor ancak ben daha opak bir görüntü için 2 kat uyguluyorum :) Kalıcılık açısından ise 10 gün olmasa bile 3- 4 gün rahat dayanıyor ki bu benim için büyük bir başarıdır :)


These nail polishes has a maxi brush and it fits all types of nails. A move is enough to apply the polishes perfectly. The pigmentation is good but it is not enough for me. You can apply one coat of it but I like to apply  2 coat of nail polish for a more opaque look. Permanance is not so long like the product says but it stays up to 3 - 4 days on my nails and its a big deal for me :)



Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) İnternet bulur bulmaz yazı yazacağıma söz veriyorum :P

Kendinize çok iyi bakıın :)
baybaay

Take care
love you :*


You may also like

1 yorum:

  1. Rimmel'in bu serisiyle hala tanışamadığım için kendimi eksik hissediyorum. Teşekkürler yazı için :))

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe