Rimmel London Fondötenlerle Kontür / Countouring with Rimmel London Foundations

/
5 Comments


Merhabaa :) Bu yazıda da Rimmel London fondötenlerle fake tan yaparken ki  uygulamamı anlatacağım :) Ne  yazık ki yüzümün fotoğrafları iyi çıkmadığı için paylaşamıyorum. Fondötenleri elime alır almaz onu da ekleyeceğim :)

Hi :) I'm gonna talk about how an I wearing fake tan with Rimmel's Foundations :) I can't share my face's last    
look cause I didn't take theese foudations with me but I will attach that
 photo soon :)


 Benim asıl rengim 202. Yüzümün gölgelenecek yerlerine yani elmacık kemilerimin altına burnumun altına şakaklarıma, boyun bölgeme ve alt dudağımın ciltle birleştiği yere 400 numarayı kullanıyorum.  Elmacık kemiklerime, kaş altlarıma, alnıma, çeneme ve dudağımın orta kısmına ise 100 numarayı kullanıyorum. Kusurlarımı ise kendi rengim olan 202 ile kapatıyorum.


I'm in the shade 202. I'm using 400th shade for places that needs to be contoured (underneath my cheeks, underneath my nose, neck and underneath my lower lip) on my face. Then I applying 100th shade for highlighting my browbones, cheekbones, forehead, chin and my cupids bow. Im covering the spots, blemishes and dark circles with my own shade (202).




Koyu olan renk
Darker shade



Açık renk
Lighter Shade


Benim rengim
My shade





Okuduğunuz için teşekkür ederiim :)
Kendinize iyi bakıın :)
baybaay :*

Take care :)
love you :**




You may also like

5 yorum:

  1. Rımmel London Match perfectıon olanı var elımde ama bunu cok merak edıyorum ozellıkle gızemın mac e dupe olarak gostermesınden sonra :) yuzdeki durusunuda en kısa zamanda gormek ısterım gule gule kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim canıım :))

      Sil
  2. 202 no yu kestim kesin Alicagim fondotenler arasında önce eldekiler bitsin :(

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe