Rimmel London bronzlaştırıcı / Bronzer

/
4 Comments

Merhabalaarr :) Bronzlaştırıcı yazılarıma devam ediyoruum :) Bu yazıda da Rimmel London'ın bronzerından bahsedeceğim :)


Hi :) I am keep writing about bronzers that i used :) On this post, I'm gonna talk about Rimmel London's bronzing jel 



Her ne kadar bütün vücut için az görünse de oldukça kullanılabilecek bir ürün. İçerisinde 125 ml ürün var. Ben bir bronzlaştırıcı eldiven yardımıyla uyguluyorum. Elle uygulamak hem elinizde leke bırakıyor hem de yeterince düzgün bir yüzey elde edemiyorsunuz.



There is 125 ml product in the tube. It sounds quite small amount for body but don't worry. It will be enough for it :) I'm using a bronzer glove during the application. Unless a glove, it paints your hand and you can't blend it perfectly.




Benim rengim Medium.

Im in the shade ''Medium''




Ürün suya dayanıklı olduğunu iddia ediyor ancak en küçük bir suyla temasta rengini kaybediyor ve pürüzsüzlüğü bozuluyor.


The product claims its water resistant but it does loose it's color when some water touch on that area.



Ben indirimden almıştım ancak normal fiyatının 17 tl civarında olması lazım :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)

Kendinize iyi bakıın :)
Baybaay :**


Take care :))
Love you :**





You may also like

4 yorum:

  1. Ürün tanıtımı yapıyorsun iyi,hoş fakat bunları kendinde uygulayarak fotoğraflarını koyarsan çok daha iyi olur.Bu bilgileri biz de elde edebiliriz zaten.Bizler için önemli olan uygulamada nasıl gözüktüğüdür.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısııın ama daha çok bacak bölgeme uyguldığım için koyamadım ne yazık ki :( daha dikkatli olacağım teşekkürleer :))

      Sil
  2. ege bazı blogger ve vloggerlar yapılan en küçük eleştiriye saçma sapan yanıtlar verıyorlar.nazik yorumların için kendi adıma teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe