Lush - American Cream

/
2 Comments

Merhabalaar :) Bu yazıda da Lush markasının American Cream isimli saç ürününden bahsedeceğiz :)


Hi :) I'm going to talk about a hair product from Lush. It is American Cream :) 






Tipik bir lush kutusu olduğunu söyleyebilirim. Ürünün içinde çilek ve vanilya özleri var. Ancak kesinlikle buram buram bir çilek kokusuda duymuyorsunuz.

Product has a typical Lush packaging. It contains strawberry and vanilla. But it has a very soft smell so you can't notice it easily. 




Yapısı oldukça hafif ve ağır bir görünüm bırakmıyor. Ancak yumuşatma etkisinin çokta fazla olduğunu söyleyemeyeceğim :(

It has a very light texture. Doesn't give a heavy feel to your hair. But it doesn't give a very soft effect to the hair :( 




Benim ürünümü Patricia yapmış :)

Mine was made by Patricia :) 



You should apply it to your wet and clean hair. You can apply it after shampoo.




Ben en küçük boyunu 19 Tl'ye aldım.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)

Kendinize iyi bakıınn
baybaay :*

Take care :)
Love you :*


You may also like

2 yorum:

  1. Merak ediyordum açıkçası bu ürünü ama çokda memnun kalmamışsın anladığım kadarıyla?

    modabenvekozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben biraz daha yumuşatma ve yatıştırma özelliği olan şeyleri seviyorum mesela l'orealin sarı kapaklı saç maskesi gibi. bu biraz hafif kaldı bana :( aslında hafifliği oldukça güzel ama yapısı saçıma uygun değil öyle söyleyeyim :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe