FOTD / Günün makyajı #3

/
1 Comments


Merhabalaar :)

Bu yazıda da bu günün makyajını paylaşacağım. Umarım beğenirsiniz :))

Hey Guys!  On this post, I'm going to talk about my make up of the day on this post. Hope you like it :)









İlk olarak yüzüme rimmel london fondötenlerimle kontür ve aydınlatma işlemlerini uyguladım. Göz altlarımı Benefit Fake Up'la kapattım ve göz kapağıma NYC 4lü fardaki baştan 2. rengi uyguladım. Gözümün dış kısımlarını ise NYC nin diğer paletindeki en baştaki mor renkli farla gölgeledim. İç kısımları ise Mac naked luchla gölgeledim. Kirpiklerimi yoğun göstermek için Rimmel london'ın glam eyes eyelinerını uyguladım. Kirpiklerime de clinique high impact maskarayı uyguladım. Yanaklarıma Too faced' in krem allığını uyguladım. Makyajımı da Rimmel London'ın 07 numaralı rujuyla tamamladım.


First of all I contoured and higligted my face with my Rimmel London foundations. Covered up my dark circles with Benefit Fake Up concealer. I applied the second color from my NYC quad eye shadow pallette on my lid and add shadow with the purple color from my NYC invidual eyes palette. Higlighted the inner corner of my eyes with my naked lunch eyeshadow from mac. Applied Rimmel London's glam eyes eyeliner to make my lashes more appear and finished my eye look with my Clinique high impact mascara. I applied my Too faced full bloom cream blush on my cheeks. I finished my look with Rimmel London's no 07 lipstick from black kate collection. 










Kendinize iyi bakıın :) 

Baybaay


Take care :)
Love you :*




You may also like

1 yorum:

  1. Makyajın doğal ve sade olmuş ama yaşına ve mevsime göre senden daha renkli ve canlı makyajlar bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe