Bronz tenle FOTD / What's on my face when I'm tanned?

/
6 Comments

Merhabalaar :) Internet buldukça yazı yazmaya devam ediyorum :))
Bu yazıda da yanık tenimle nerdeyse her gün kullandığım makyaj malzemelerinden bahsedeceğim :)

Hey guys! Im going to talk about my favorite make up when Im tanned :)






Öncelikle güneşin yanısıra kullanımı en pratik bronzlaştırıcım olan Solait spray bronzer 'ımı yanımdan ayırmıyorum. Cildime çok güzel bir renk veriyor.

Generally I am using  my Solait spray bronzer with sunbath. It gives a nice effect to my skin.


Allık olarak genelde Cabana Boy'u kullanıyorum. Yanık tende harika duruyor :)

For blush, I'm using Cabana Boy. It looks perfect on a tanned skin. :)


Göz pınarlarımı aydınlatmak için mutlaka ama mutlaka Mac Naked Lunch farımı kullanıyorum :)

To highlight inner corner of my eyes, I'm using my  Mac Naked Lunch eyeshadow :)


Ve tabiki de yanaklarımı ve burnumu kontürlemek için Bahama Mama bronzlaştırıcımı kullanıyorum :)

And of course I'm using my Bahama Mama bronzer for contouring my cheeks and nose :)



Kaş altlarımı Foxy isimli farla aydınlatıyorum, göz kapaklarıma Naked 2 rengini uyguluyorum ve Faintle göz kapağımın çizgisini belirginleştiriyorum. En son da Crave rengiyle gözümün üst kısmına ve alt kısmının ortasına kadar line çekiyorum.


I'm highlighting my browbones with foxy and applying Naked 2 on my lid. Adding shadow with Faint and adding dimention to my eye. Lastly lining my upper  lashline and my outer lower lashline with Crave.  It gives a stronger look.








Okuduğunuz için çok teşekkür ederiim :)

Kendinize iyi bakıın :) 
Baybaay

Take care :)
Love you :*



You may also like

6 yorum:

  1. Çok beğendim makyajını :) Güzel olmuşsun iyice :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim çok güzel olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  3. tatlım solait brozlaştırıcı sabaha kadar ancak etkili oluyor yazmıştınya bunu yüzünde makyaj malzemesi olarak nasıl kullanabiliyorsun bekliyormusun birkaç saat :/ sana bronzluk çooook yakıştı <3

    YanıtlaSil
  4. tatlım solait brozlaştırıcı sabaha kadar ancak etkili oluyor yazmıştınya bunu yüzünde makyaj malzemesi olarak nasıl kullanabiliyorsun bekliyormusun birkaç saat :/ sana bronzluk çooook yakıştı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım solaiti yüzüme kullanmadım vücudumda kullanıyorum ancak eldivene sıkıp yüze sürünce ve birkaç saat bekleyince olacaktır :) ama tam rengi tutturamam vs diye korktum biraz

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe