YSL touche éclat

/
0 Comments

Merhabalaarrr :)) bu yazıda da YSL in meşhur aydınlatıcı - kapatıcılarından touche éclat' dan bahsedeceğim :)

Aslında ben alalı oldukça uzun bir zaman oldu fakat çok fazla kullanmaya kıyamadığım için hala duruyor :)

Ürünün görünüşü oldukça şık ve ilgi çekici.



Aslında bu ürün hem kapatıcı hem aydınlatıcı olarak geçiyor fakat kapatıcılık özelliği neredeyse yok. Ben kapatıcı olarak aldığım için 3 numarasını aldım fakat aydınlatıcı olarak daha açık rengini almak daha iyi olur :)






Ürünün yapısına gelecek olursak, yapısı gerçekten çok güzel. Cilde harika bir ışıltı vertiyor. Kapatıcılığı az ama cilde verdiği efekt çok güzel.  Ürünün zaten highlight ihtiyacı olan bölgelere uygulanması gerektiği söyleniyor :)



Benimkisi pembe alttonlu. Yanılmıyorsam sarı alttonlu olanlarınında olması lazım :)





Fiyatı ben aldığımda bana sephora indirimiyle 82 tl gibi bir fiyata gelmişti ancak şu an ki fiyatını ne yazık ki bilmiyorum :(


Okuduğunuz için çok teşekkürleer :)


Egetunca0 Bloglovin:  http://www.bloglovin.com/blog/7630635/egetunca0

Egetunca2 Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/8578897/egetunca2


Kendinize iyi bakınn :))

Baybaayyy :**






You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe