Too Faced Lash Gasm Maskara

/
0 Comments

Merhabalaar :)) Düzenli yazılarıma büyüüükk bir ilgiyle devam ediyorum :) Ne güzelmiş bu blog yazmak fark edememişim cidden :))

Bu yazıda da size Too Faced'in Lash Gasm isimli maskarasından bahsedeceğim :)




Öncelikle çok şık ve sevimli bir paketi olduğunu düşünüyorum :) Bu kadar büyük göründüğüne bakmayın, kendisi yaklaşık 5 cm boyutlarında :))


Ben Lash Gasm'ı Too Faced'in bir setini aldığımda edindim. İlk zamanlar pek kullanmadım fakat bir ara gerçek anlamda bağımlısıydım. O zamanlar Rocket Lashes yoktu tabii They're Real da çıkmamıştı sanıyorum o derece öncelerden bahsediyoruz :D


Ürün, Rocket Lashes ın aksine kısa ve az ve güçsüz kirpiklilere uygun olarak kuru bir yapıya sahip. Eğer kirpikleriniz güçsüzse bunun gibi daha kuru yapılı maskaralar kullanmalısınız. Maskara ne kadar sıvılaşırsa kirpikleri o kadar ağırlaştırır ve kirpikleri düşürür. Bu durum zamanla dökülmelere kadar gidebilir. Eğer güçlü kirpikleriniz varsa da kuru bir rimel size yetmeyecek, yeterince hacim, uzunluk veremeyecek ve sorunlar yaratacaktır. Bu bilgilerden sonra da Lash Gasm'a  devam ediyorum :))


Bende ki boyu oldukça minik ve içerisinde fotoğraftan da görebileceğiniz gibi 3,9 ml ürün var.





Bu ürünün fırçası da  ayrı bir güzel. Plastikten yapılmış, kısa ve sık bir yapısı var. Yani kıl fırçaların bir kısmının yaptığı gibi ürünü içerisinde tutmuyor, ne varsa kirpiğe aktarıyor ki bu oldukça güzel :)



Sonuç olarak güçsüz kirpikleriniz varsa bu ürün tam size göre :)  Ben set içinde aldığım için fiyatını tam bilmiyorum ne yazık ki :(


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)

Kendinize çok iyi bakıın :))

Baybaayy :**




Egetunca0 Bloglovin:  http://www.bloglovin.com/blog/7630635/egetunca0

Egetunca2 Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/8578897/egetunca2





You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe