Shany Cosmetics 15li Kapatıcı Paleti

/
10 Comments



Merhabalaaarrr :)) Bu yazıda da amazon.com alışverişlerimden devam ediyorum :)) 

Aldığım bir diğer şey ise Shany Cosmetics diye bir markanın 15li kapatıcı paletiydi. Coastal Scents olanın aynısı olduğunu  görünce almadan yapamazdım :)  Coastal Scents olan 15$ ken bu palet 6$dı ve fiyatı uygun geldi. Ben de denemek istedim :) 




Palette gördüğünüz gibi çok fazla renk var. Fakat Pigmentasyon o kadarda iyi değil. Ortalardaki bir kaç renk birbirine çok benzediği için bir anlam ifade etmiyor.

Yapıları kesinlikle yağlı. Tüm yüze fondöten gibi uygulanabilecek kadar kremsi değil. Parmağınızın ısısıyla hemen erimiyor ne yazık ki. Bu benim için en önemli şeydir :)

Benim için iyi bir tarafı ise kapatıcı ve correttorların pudra bitişli olmaması :)

 

Parmağımı  5 6 kere hafif bastırarak ürün üzerinde döndürdürdüğümde alabildiğim ürün miktarı budur :)

Koyu renklerin daha yoğun renk vermesini dilerdim ama buna da şükür tabiki :D





Yazıyı geri dönüp bir okudum da, hakaret etsem daha az acıtırmış :O Ama yazdığım her şeyinde arkasındayım :)

Sonuç olarak, elinizde renk olsun, kapatıcının tonunu rahat bulayım amacındaysanız sizin için uygun bir ürün.
Fakat Coastal Scents paletin ürün review videoları bana oldukça tatmin edici göründü. Bu tarz bir ürün almak isterseniz Coastal Scentse bakmanızı tavsiye ederim :)



Umarım yazımı detaylı bulmuşsunuzdur :)) okuduğunuz için çok teşekkür ederiiimm :)

Baybaayyy :*


You may also like

10 yorum:

  1. B palet türk vloggerlardan birinde vardı ama hangisindeydi :D aklıma takıdlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem kiii :/ pembe defter öyküde vardırr :D

      Sil
  2. Bu sekilde bir palet almayi planliyordm bu bilgi bana cok iyi geldi.

    YanıtlaSil
  3. amazon dan kozmetik olarak sadece bunu mu aldın yada toplu bir alışverişti gümrükte sorun yaşadın mı yasak olmasından dolayı soruyorum almayı düşünüyorum da bilgilendirirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu tek başına aldım canım bir satıcıdan hongkongdan geldi ama çok uzun sürdü gelişi amazon.comun sattıkları daha kısa sürede geiyor. Bence o alışveriş yasağı biraz abartılıyo. Kutu üzerlerine makyaj malzemesi yazmıyorlar zaten. onun takılma nedeni fiyatın yüksek olması. gümrükteki adamlar biraz çakallar sanırım fiyat- paket büyüklüğü orantısız olunca adamlar işkilleniyor haliyle. Biraz da korkutup alışverişin kısılması için izlenen bir politikada olabilir. şunuda söyleyeyim gümrüktekiler zaten tutup senin paketini açıp içine bakamaz hakkı yok sen gidersin senin izninle bakar sonra ödediğin miktar üzerinden %20 galiba vergisi %20sini ödersin alırsın onun gibi sen paketi küçük fiyatı düşük tutarsan hiçbir sorun yaşamazsın öyle söyleyeyim :) Mesela ben shipping dahil olarak 50$ı geçmedim onun gibi :)

      Sil
  4. bende amazon dan elf,real te., ve coastal scents in fırça setlerini aldım ve 96$ tuttu kargo hariç ve 8.günde elime ulaştı çok şkür ama kozmetik hiç almadım bilemiyorum şans işi biraz da dediğin gibi bakalım riske giricm sanırım :)) verdiğin bilgiler için sağol...

    YanıtlaSil
  5. satın aldığın kullanıcının linkini atar mısın acaba ben de arıyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bulamadım ama concealer palette diye arattığınızda karşınıza çıkacaktır :)

      Sil
  6. ya türkiyeye nasıl kargo geliyo yardımcı olursanız benim amazondan alcaklarım var

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe