Sephora loose powder foundation

/
2 Comments


Merhabalaarr :)) Her sabah 9 da yayınladığım yazılarıma devam ediyoruumm :))

Bu yazıda da Sephora'nın loose powderından bahsedeceğim :))





Bendeki rengi medium fakat bana koyu geliyor :( Testerı olmayan ürün almanın zararları işte :)

Ben yüzüme fondötenle kontür- highlighter uyguladığım zamanlarda kontür bölgelerine bu pudrayı kullanıyorum. :)



Ben karma bir cilde sahibim ve çok fazla parlama sorunum yok. o yüzden pudraları parlamayı engellesin diye değil yüzümdekileri sabitlesin diye kullanıyorum. Çok büyük bir pudra taraftarı değilim ancak bazı zamanlarda insanın ihtiyacı oluyor tabi kii :)



Bu pudranın sabitleme özelliği oldukça iyi kontürüm tüm gün yüzümde kalıyor. Fakat çok fazla uygularsanız yüzünüzde pudralı bir görünüm bırakabiliyor ki bu pek hoş bir şey değil.

Yapısı biraz yoğun, zaten powder foundation olarak geçiyor. çok ince pudralara alıştıysanız size ağır kaçabilir.




Ürünün fiyatı 12 TL sephora pudrasına göre oldukça iyi, gramajına göre ise orta düzeyde bir fiyat olduğunu söyleyebilirim :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederiimm

kendinize çook iyi bakııınn :))

Baybaayy :**



You may also like

2 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş :) Bir deneyim bakalım hem fiyatı da uygun gibi görünüyor :))) Teşekkür ederim bu güzel yazı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederiiim okuduğun içiin :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe