Rimmel London Glam Eyes Eyeliner

/
0 Comments


Merhabalaarr :))  Hergün yazı yazmaya devam ediyorum :) Sanırım siz de benim gibi şaşkınsınız :D

Bu yazıda da Rimmel London'ın Glam Eyes eyelinerından bahsedeceğim.



Öncelikle eyelinerın paketlenmesi drugstore bir ürüne göre şık sayılabilir. Ürün Professional liquid eyeliner olarak geçiyor.

Tahmin edebileceğiniz gibi fırçası incecik :)





Eyelinerın fırçasını oldukça beğendim tam benlik fakat şöyle bir durum var ki, eyelinerın pigmentasyonu o kadar iyi değil. Kıvamı biraz sulu. Bol sürdüğünüzde rengi gayet iyi alıyorsunuz fakat az sürünce sanki daha gri kalıyor, tam renk vermiyor. Bu eyelinerın tek sevmediğim tarafı sanırım bu oldu ki en önemli yanlarından bir tanesi :)


Onun haricinde alınabilir bir ürün olduğunu söyleyebilirm. Daha iyileri yok mu? Tabi ki var fakat denemek için 
alınabilir bir ürün. Bildiğiniz gibi herkesin kendine göre bir zevki ve alışkanlığı var ve bana olmayan size olabilir :)



Ürün 3,5 ml. Bir eyeliner için fena sayılmaz diyebilirim.




Swatchlarda bol bol sürdüm ki rengi iyi görebilesiniz :)



Fiyatı 11 tl civarı olması lazım.


Okuduğunuz için çok teşşekkür ederiiim :))

Kendinize iyi bakınnn :)

Baybaayy :**


Egetunca0 Bloglovin:  http://www.bloglovin.com/blog/7630635/egetunca0

Egetunca2 Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/8578897/egetunca2


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe