NYC Individual Eyes Far paleti

/
13 Comments

Merhabalaarr :D Bu yazıda da Watsons'a yeni gelen ve benim merakla beklediğim NYC far paletlerinin ilkinden bahsedeceğim :) Ürürnleri daha önce alanı veya yazanı görmedim umarım ilk olmuşumdur :) Nasıl heyecanlıyım anlatamam cidden :D





Palet aslında yeşil gözlüler için tasarlanmış fakat ben de bir yerde yeşilin bir tonu gözlere sahip olduğumdan bana da çok yakışacağını düşünerek hemen kaptım :) (koyu hahve yeşilin siyahla karışmış hali bir kere :P)

Ürürnün içinde krem, eflatun, mürdüm ve koyu kahve renklerde farlar, göz bazı ve krem aydınlatıcı bulunuyor.  




                 
Bu da arkada ki makyaj önerisi :)





Farların renkleri çok güzel :) Bir de yapılarından konuşalım :)

Yapıları ne çok yumuşak ne çok sert. Şekilleri itibariyle parmağınıza alırken biraz zorlanıyorsunuz fakat oldukça pigmentli ve kolay dağılıyor.





krem ürünler için de düşüncelerim oldukça iyi. Çok yumuşaklar ve parmağınızın ısısıyla eriyorlar ki bu tarz drugstore paletlerde bu pek görünmeyen birşeydir :)

Amerikalıların drugstore ürünlerinin değerini bilmesi gerektiğini hep söylerim, bu yazıda da bir kere daha altını çiziyorum.






Paletin fiyatı: 12 Tl


Sonuç olarak bu paleti çok beğendim :)) Watsons'a bu çok uzun zamandır beklenen markayı Türkiye'ye getirdiği için çok teşekkür ediyorum :)

Yarın ve sonraki günlerde bir kaç NYC farın daha yazısı gelecek :))

okuduğunuz için çok teşekkür ederimm :))

Artık her gün saat 9.00da yazı olacak, okumayı da bloglovinden takip etmeyi de unutmayyıın :))

Kendinize çook iyi bakıınnn

Baybaaayy :**






You may also like

13 yorum:

  1. Ege ben Acibademden gecicem optimuma. İletisim kurabilecegimiz bi adres verir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter egetunca0 Facebook https://www.facebook.com/ege.tunca canımm

      Sil
  2. egeee!!! çığlık atasım geldi çok pigmentli duruyolar yarın gidip alıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar güzel bir ürün 12 tl o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyneen bende yüksek bi fiyat bekliyodum ama amerikadan çokta fazla olmamış :o umarım ileride arttırmazlar :(

      Sil
  4. primer nasıl sence ege :) benim primer tarzı bir ürüne ihtiyacım var paletin fiyatıda çok çekici geldi kahverengi gözlüler için olan sette varmıydı benim gözler siyah ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben oldukça beğendim rengi daha güzel gösteriyor fakat kalıcılık açısından denemeye fırsatım olmadı ne yazık ki:((

      Sil
  5. Hiç ama hiç sevemediğim bir ürün bir kere bazı çok işlevsiz...

    YanıtlaSil
  6. bütün wansonslara gelmemiş olabilme ihtimali var mı ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki öyle canıım :( mesela ben ankara optimum avmdeki watsonsta buldum ama istanbul optimum avmde baktığımda yoktu :( zamanla kurulmaya devam edecekmiş amaa :))

      Sil
    2. ben sakaryadayım ne yazık ki şehrimizde 2 tane watsons var en çok rağbet görene gelmemeiş fakat kıyıda köşede bir avmmiz var orada bulabildim şükür :))

      Sil
    3. ay yağrabbim :D bende küçük watsonsta buldum büyüklerde göremedim şaka gibi :D

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe