Nars Sex Appeal allık

/
2 Comments




Merhabalaaaaar :)) Biliyorum uzuuuunn bir zamandır yazı yazmadım gerek ülkede olan olaylar gerek sınavlarımdan dolayı :( Fakat artık yaz geldi ve her ne kadar dershanem olsa da yazı yazamayacak kadar da vakitsiz değilim :) 

Bir de şimdiden söyleyeyim, bir karar değişikliği yapmazsam eğer önümüzdeki yazılarda da high end ürünler göreceksiniz :))   Neyse umarım yazıyı beğenir ve detaylı burlursunuz diyerek başlıyoruuummmm...





Hi :) I couldn't enter posts because of my exams and the things that we lived in our country. But now, Summer is here and I have enough time to write posts to my lovely blog :) 

I hope you'll see some High-End products on my next posts. 

Hope you'll like this post :) Let's get started :) 



Allık Nars'ın eskiden özel üretim olan, sonradan sürekli satışa konulan Sex Appeal isimli allık. 
Gerçi ben buğday tonlu rengimle bu ürünü allıktan çok pudra aydınlatıcı arası bir şey olarak kullanıyorum ve yüzüme verdiği aydınlık görünüme hayran kaldım. 


I'm going to talk about Nars's Sex appeal Blush. This product was in a collection but now it is in the permanant collection so you can find it everytime. :)  I have a light brunette skin and this product seems like a highlighter powder on me. It gives an pinky, light look that I adore.



Ürün mat yapıda. Rengi şeftalimsi bir toz pembe. Esmerlerde ne yazık ki çok belli olmayacaktır fakat beyaz tenlilere hoş bir pembelik verecektir. Benim gibi buğday tenliyseniz de aydınlatıcı veya hafif bir allık olarak uygulayabilirsiniz.


The color is an peachy pink. ıf you have a darker shade, it wouldn't seem on your skin. But if you have a lighter shade, it gonna seem awsome on your face :)





 Ürün yaklaşık 5 gr ve kullanım ömrü 24 ay ki oldukça yeterli.  Yapısı çok yumuşak ve harika bir his veriyor :))


The blush has 5 gr products in it and the deadline takes 24 mounths. It has a very smooth and nice emotion.






Son olarak fiyatı 78 tl :)

Umarım yeterince detaylı olmuştur :))


hope you like this post :) 




Kendinize iyi bakıın! Bir sonraki yazıda görüşürüüüzz :**



Sorry for all english mistakes :) Please forgive meee :*

See you on next posts :)

love you :*


You may also like

2 yorum:

  1. Selam canım,
    Geçerken denk geldim bu ürüne yalnız checkcosmetic.net'ten bakarsan ürünün kullanım süresinin dolduğunu görürsün. Yeni alıysan dikkatli ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toz ürünlerde pek fark etmiyo zaten canım yaa hele benim gibi rahat olunca :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe