Mac Naked Lunch far ve Mac ikili palet

/
4 Comments


Merhabalaaar :) Bu yazıda da Macten aldığıma hala inanamadığım palet ve fardan bahsedeceğim :)

Hep diyordum kendime Macten fırça ve ten ürünü haricinde bir şey almayacağım diye fakat bir de baktım ki elimde bunlar Tunalıda yürüyorum :) 

Neyse lafı uzatmadan ürünlere geçeyim :)



Hi :)  I can't belive I got this pallette and this eyeshadow cause I think buying lots of thing from mac (except brushes and skin products)  is completely unnecessary. Products are so expensive and you can find a similar product  from another brand and you can save lots of money with it. 


İlk olarak yurtdışından sipariş etmeye çalıştığım palet Türkiye'ye gönderilmediği için mecburen bir palet almak zorunda kaldım. Her geçen gün fiyatları artıyor bunları her nedense :(



Bu ikili paletin fiyatı 22 tl. Kendinden mıknatıslı olması güzel fakat bir parmak sokma yeri olmadığı 

için farı çıkartırken ters çevirip sallamak gerekiyor ki farların başına bir şey gelme olasılığı çok 

yüksek. Eğer bir çıkarma yöntemi falan var da ben bilmiyorsam o da ayrı rezillik tabi :D


This pallete has magnetic space for eyeshadows. So your eyeshadow doesn't fall or go another place. But the problem is you can't take the eyeshadow out easiliy. You should turn it upside down and shake it to fall the eyeshadow and it looks dangerous for eyeshadows. 







Şimdi de farımıza geçelimm :) Adı Naked Lunch. Çok güzel bir manası olduğunu söyleyemesemde fara bayıldım. 
Ne zaman tekli far baksam elim bu renklere gidiyor zaten :))  Ha benzeri olmayan bir far mı? Kesinlikle değil. Ama ben Macten far alırken bari kullanacağım bir renk olsun mantığıyla hareket ettiğim için ilk olarak bu renge saldırdım :))


And the other thing that I got is the eyeshadow Naked Lunch. I always prefer theese colors to the others. It isn't a dupeless choise I know but if I buy an eyeshadow from MAC,  It must be suitable for daily usage. So  
This is why I picked that eyeshadow. 

I just read this text and I said What a stingy person I was :O




Renk oldukça sedefli bir pembemsi ten rengi ve sanıyorum ki biraz lila rengi de var. Evet daha iyi nasıl tarif edilir inanın bilmiyorum :))

Açıkçası yapısını biraz sert buldum. Tabi insan benim gibi Too Faced ve Urban Decay far kullanırsa haliyle her far sert gelir :)) Farda tozutma olayı sertliğinden dolayı çok az ki bu güzel birşey.

Bir diğer şikayetim ise fırçayla farı alırken farın palet içinde dönmesi! Allahım en sinir olduğum durum o sanırım.

Bunlardan başka pek bir sorunum yok ve göz pınarlarına ve kapaklarına verdiği renge hayranım gerçekten :)


The color has a nacreous pink and I think it contains some lila in it. I think the eyeshadow is kind of hard struchter. You can't take the product on your brush easily. And my biggest problem is: Eyeshadow is turning around in pallete when you try to take some product on your brush. 


Farın fiyatı da 37 Tl. Pan halinde olduğu için daha düşük. Fakat kutusuyla alırsanız tam emin değilim fakat 45 gibi bir fiyatları olması lazım.









Umarım yazımı detaylı bulmuşsunuzdur :))

 Kendinize çok iyi bakıınn bir sonraki yazıda görüşürüüüz :))


Baybaaayyyy :*



hope you like my review :) 

See you at next posts :)

love you :*



You may also like

4 yorum:

  1. Ben bir şey soylemek istiyorum.
    Bende Ankara'da yaşıyorum ve Tunalı'daki MAC'e girmekten utanıyorum. Yaşım 17 ve birkaç kere alışveriş yaptığımda fark ettimki beni takmıyorlar! Bazen giripte ilgilenmedikleri için boşboş çıktığımı hatırlarım! Lütfen bunlarda başına geliyor mu? Bana verebileceğin bir tavsiye var mı ?
    Bu arada yazını cok faydalı buldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederiiim :)) evet canım yaa bende macte sephorada olduğum gibi rahat hissetmiyorum. orada sevdiğim iki kişi var biri melis diye bir kız diğeri ise oranın müdürü olmuş sanırım bana ilk mac ürünlerimi satan kadın :) mualar hiç takmıyor size hiçbirşey bilmiyor gözüyle bakıyor neden gerçekten bilmiyorum ve inan bana ben dahil birçok kişi aynı şeyi yaşıyor :( bu konuda sana değil onlara tavsiye vermek gerek aslında ama :)) bence sende takma fiyat, ürün çeşit vs sormaktan çekinme falan onların işi bu diye düşünürsen daha rahat hissediyosun :)))

      Sil
    2. Ama bilmiyorlar ki ben çoğu ürünlerini gözüm kapalı biliyorum ahahah :D
      Sence mac'ten alınması gereken temel malzemeler neler ??

      Sil
  2. Essence tekli farlar altından çakmakla ısıtıp iğne ile çıkartılıyor bu refil paletine sığarlarmı rica etsem deneyebilirmisiniz

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe