FOTD- Günün makyajı

/
0 Comments

Merhabalaarr :) İlk günün makyajı yazısıyla karşınızdayım :P  

Her nedense makyajımı çektiğim fotolar çok iyi çıkmadığı için sadece gözlerimi yayınlayabileceğim. Aynada baktığımda neredeyse smokey duran makyajım nedense fotolarda oldukça açık renk duruyor. 
Eğer bunu giderebilmem için bir tavsiyeniz varsa lütfen benimle paylaşın :)



Hi :) This will be my first Face Of The Day post on my blog :)

The photos of my face with make up doesn't look same with real look. So I'm going to put just 1 photo of make up. If you know haw I can fix this, please share with me :)




Kullanacaklarım:

Nars Sex Appeal
Mac Desert Rose
NYC 4lü palet
Mac moisture cover
Rocket lashes
Real Techniques blush brush
Real Techniques setting brush
The balm eye make up brushes
Sephora 15 numara angled brush





Öncelikle göz çevreme setting brush yardımıyla kapatıcımı yaydım. Kaş altlarımı beyaz renkle aydınlattım. Göz kapağımın iç ve ön kısımlarına pembe tonlarındaki simli farı sürdüm ve bir miktar aydınlanmalarını sağladım. Ardından Açık kahverengi far ile pembe rengi cat eye biçiminde gölgeledim. Kirpik diplerime sephoranın angled fırçasını kullanarak paletteki en koyu rengi kirpiklerimi gür ve yoğun göstermek için çizgi şeklinde uyguladım ve keskin durmaması için elimde geldiğince dağıttım. Alt kirpiklerimin de dış kısmına aynı işlemi uyguladım. Kirpiklerime rocket lashes rimelimi tek kat olacak ve doğal duracak şekilde sürdüm.

Yanaklarıma da önce nars sex appealı hafif renk vermesi için uyguladım. Daha elmacık kemiklerime doğru ise    
Mac Desert Rose allığımı kontür şeklinde uyguladım.

First of all I applied my concealer around my eyes with my setting brush. Put some white color on my brow bone for a highlighted look. I applied the pinkish shimmery eyeshadow on inner corner of my eyes and increase area. Than I contoured my eyes with lighter brown eyeshadow and I gave a cat eye shape to the look. Lined my upper and lower lashline with darker brown and use Sephora's angled brush. And blended the harsh edges of the line. Then I finished my eye look with 1 coat of rocket lashes mascara. I applied it softly. I wanted to seem it natural.

I applied Nars's Sex appeal blush then contoured my cheeks with Mac's desert rose blush.



Okuduğunuz için çok teşekkür ederiiim :))

 koocamaan öpüyoruum

Baybaaayy :*


Thank you for reading :)
See you on next posts :)
love you:*


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe