Elf Tickled Pink allık

/
2 Comments

Merhabalaaaarrr :)) Bu yazıda da amazon.com dan 3.99 $ a aldığım bir elf allıktan bahsedeceğim :))

Benim rengim Tickled Pink.





Tüm kozmetik meraklılarının bildiği gibi Elf markası Amerikan drugstoreunun çok büyük bir kısmını kaplıyor ve ne yazık ki onların artık ellerini sürmedikleri, pazar malı olarak gördükleri ( pisler :( )  bu markanın ürünlerini bulabilmek için Türk kozmetik severler amazon.com ebay.com ve diğer alışveriş sitelerine yöneliyorlar. Gelirken kırılma riskinden bahsetmiyorum :(



Bu kadar dert yanmak yeter :) Şimdi üründen konuşalım.


Ürünün rengini amazon.comda gördüğümde kesin farklı bir renk gelecek diye tahminde bulunmuştum. Kesin beğenmem demiştim fakat açtım bir baktım ki allık tam kafamda oluşturduğum renk! İlk internet alışverişi deneyimi için oldukça iyi bir son oldu :)



Ürünün yapısı ne çok sert, ne çok yumuşak. İlk aldığımda sanki yapısı elime daha yumuşak geliyordu zamanla biraz tebeşirimsi bir yapıya büründüğünü hissediyorum.

Eğer allık fırçanız sert ise allığınız normalden fazla tozutacaktır. Tozlarıyla kabını kirletmeye oldukça müsait bir ürün. Bu yüzden Real Techniques blush brush vb gibi yumuşak fırçalarla kullanmak her zaman daha iyi  olacaktır.

Bunların dışında pigmentasyonu fena değil. Oldukça açık bir rengi var fakat yanakta biraz daha pembeleşerek  doğal bir görünüm kazandırıyor.






Umarım yazımı beğenmişsinizdiir :))

Kocamaan öptüümm :*

baybaayy


You may also like

2 yorum:

  1. inceleme gayet basarılı canım :)
    Bu arada konu ile alakasız ama NYC makyaj malzemesi aldınmı watsonsdan hiç :D
    Dennisinmakyajdolabi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet canıımm :) takma kirpik ve göz kalemi aldıım :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe