Bu blogda direniş var

/
3 Comments



Merhabalaar :) Blogda hiçbir şey paylaşmayacağımı twitterda belirtmiştim fakat bu yazıyı görünce dayanamadım.

Her ne kadar meydana inemesem de ailem aracılığıyla bir sürü yiyecek ve ilaç stoğu gönderdim ve en azından bir katkım oldu. Sosyal medyada twitterda oldukça aktiftim ve Ankarada ki eylemcilere ev bile açtık. Bana bir şey olmasada olaylardan etkilenen, gazı fazla kaçan hatta yaralanan arkadaşlarım oldu. En azından onlara hürmeten kendi düşüncelerimi anlatan bu resmi paylaşmak istedim.

Tüm çapulcu, ayyaş, kafası kıyak ve iyi aile çocuğu arkadaşlarıma ve okuyucuma selam olsun :)


You may also like

3 yorum:

  1. hhh sanki çok yazıyordunda bide direniş yap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derslerimi videoları ve bloğu aynı anda götürmem takdir edersiniz ki zor, yazın daha çok özen göstermeyi umuyorum.

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe