Benefit Fake Up Kapatıcı

/
0 Comments


Merhabalaar :) Twitterdan da paylaştığım gibi belli bir süre elimden geldiğince her gün post yazacağım :)
Okul varken çok boşladım farkındayım fakat şu an sadece dershanem var ve hazır boş vakit bulmuşken dedim ki sıralayayım bu yazıları :))

Bu Yazıda da Benefit'in son çıkardığı kapatıcısı olan Fake Uptan bahsedeceğim :)



Aslında bu kapatıcıyı almak hiç aklımda yoktu. Öylesine arkadaşımla bir akşamüstü Tunalı Sephoraya girdik. Öylesine bakınırken bir bayan yanıma geldi ve Ege Hanım? dedi. Evet benim dedim. Ben Özge, sizi youtubedan takip ediyorum dedi tabi ki ben mest :D :D Kendisiyle çok kısa bir muhabbet ettik. Orada çalıştığını söyledi. ne tesadüf değil mi :))  

Sonra kendisine yazısı yazılacak videosu çekilecek güzel bir ürün sordum ve orada çalışan bir başka bayan bize direk Fake Up dedi. Ben de açıkçası merak etmiyor değildim fakat kapatıcılığının azlığı beni tereddüte düşürdü. Diğer bayan bana göz altlarını gösterdi ve sabah sürdüğünü söyledi. Ben de üzerine atladım tabikii :)) Şimdi gelelim yorumlarımaaa 



Ürünün kapatıcılığı gerçekten az fakat yarısının nemlendirici olduğunu da hesaba katarsak kendi kulvarında oldukça iyi :)  İddia ettiği nemlendirmeyi vermesi çok güzel. Sürdüğünüz ve yedirdiğiniz zaman oldukça yumuşak bir his yaratıyor.   Paketine bayıldım fakat  tek sorun çok çabuk parmak izi bırakıyor :/


Bu fotoğrafta tam boyutunu görebilirsiniz.

Bir stik kapatıcı için normal bir gramajı var. Ne az ne çok :)




3 adet rengi var. benimkisi medium. Çok şaşırtıcı bir şekilde rengi  bana tam oluyor :) Genelde hiç olmayan birşeydir :)


Veee son olarak fiyatı 72 Tl :)


Özge Hanıma ve oradaki bayana önerilerinden dolayı çok teşekkür ederim :))

Sizlere de okuduğunuz için çok teşekkür ederim :))

Kendinize iyi bakııınn

baybaayy :**



You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe