Real Techniques Expert Face Brush

/
1 Comments
 Merhaba canlarım :)) Bu yazıda amazon.comdan alıdığım Real Techniques fırçaların Expert Face Brush ından bahsedeceğim.

Bildiğiniz veya bilmediğiniz gibi Youtube da iki make up artist kardeşin veya jim chapmanın kardeşleri olan sam chapman ve nic chapman ın kanalı pixiwoo ile ünlenen bu fırçalardan almazsam olmaz diyerek hemen yüz fırçalarının siparişini verdim. Koleksiyonun yaratıcısı Sam Chapman. Harika makyajlar yapıyorlar kanallarına bakmanızı kesinlikle tavsiye ederim.








Tahmin edersiniz ki ben fırçaları elime aldığım gibi fondöten uygularken buldum ve gerçekten çok güzel uyguluyor. Bu fırça daha çok likit fondötenler için yaratılmış fakat tok yapısı sayesinde daha kalınlarınıda uygulayabilecek gibi görünüyor. Ama sam krem, stik gibi fondötenler için buffing brushı öneriyor.






Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Önümüzdeki postlarda da amazon alışverişinden devam edicem okumayı unutmayıın :))

 görüşürüz :))


You may also like

1 yorum:

  1. bu fırcanın ününü bende duymustum ama deneme fırsatım olmadı henüz. Tok bir yapısı oldgu dogru.En kısa surede edınecegım. Sevgiler.
    merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe