NYC Kalemler

/
3 Comments

Merhaba canlarım :) Bu yazıda sizinle Watsonstan aldığım NYC kalemlerden bahsedeceğim :)  

İlk olarak şunu söyleyeyim ki 1 alana 1 bedava kampanyası vardı ve eğer beğenirseniz bitmeden koşup alın derim. Tanesi 3,99 tl olması lazım. 

İlk olarak kaş kalemi aldım. Kaşlarımın rengi bir tuhaf olduğundan ne renk far kullanırsam kullanayım kaşlarımı çok koyu gösteriyordu ve toz farı bu yüzden sevemedim. Sonradan da bu kampanyayı görünce dedim ki kapayım bir tane.






Bu kalemle kaşımı doldurduğumda bana gerçekten yakıştığını düşündüm ve iyi ki de almışım :)




Bir de beyaz kalem aldım. Bunu almamın sebebi ise far bazının bazı makyaj denemelerinde yeterli gelmemesi ve rengi yeterince patlatmaması. Dolayısı ile beyaz bir tabana ihtiyaç duydum. Eğer Jumbo pen olsaydı tabiki de onu alırdım fakat bu da işimi gördü :)

Beyaz kalemi Waterline denilen gözün iç kısmına geçmek gözü yaşlı gösteriyor fakat göz pınarlarına geçilip dağıtıldığı zaman oldukça güzel bir aydınlık yaratıyor. 






Şimdi yapısı için konuşursak, 

Eğer sürümü çok rahat kalemlere alışmışsanız bu kalemler size çok rahat gelmeyecektir fakat kesinlikle sert olduklarını söyleyemem.  Ne gözüme sürerken, ne de kaşıma sürerken bir prolem yaşamadım.

Kalemi açarken hiç zorlanmıyorsunuz. Kalemin tahta kısmı iyi yapılmış olduğundan kalemtraşın jiletine takılmıyor.

Alttaki fotoğrafta da uzunluklarını görebilirsiniz :)








Okuduğunuz için çokk teşekkürler :) bir sonraki postta görüşürüzz :))


Twitter: egetunca0




You may also like

3 yorum:

  1. Her gittigimde Watsons a bakıyorum ama ne eyelıner ne kalemlerı hıc goremedım Bursadayım acaba ondan mı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum malesef :( mesela benim gittiğimde de pek çok marka yok ama bunlar oldukça fazla var :o

      Sil
    2. Bende bursadayım ve anatolium'a gitmeni öneririm.merkezdeki watsonslar da ürünler çok çabuk tükeniyor fakat anatolium'a gitmeye üşenildiği için hemen hemen bütün ürünler kalıyor olduğu gibi :)) biraz geç oldu ama olsun :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe