L'oréal tek fazlı göz makyajı temizleyici

/
0 Comments

Merhabaaaa :)))  Bu yazıda L'oréalin tek fazlı göz makyajı temizleyicisinden bahsedeceğiz :)
Ne yazıkki fiyatını tam hatırlamıyorum fakat 12 tl civarında olması lazım. 
Ürün 125 ml.










Yapısından bahsedecek olursak oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. Gözlerimi ben içine kaçırmadıkça 

yakmadı. Pamuğa çok fazla dökmemek gerekiyor :)  Waterproof makyajı çıkarmak için uğraşmanız 

gerekiyor ki waterproof makyajı çıkarmak gibi bir iddiaasıda olmadığı için ürünü suçlayamıyorum :)

Ben hem gözlerim hem tüm yüzüm için denedim ve ikisindende memnun kaldığımı  söyleyebilirim.

Lens kullananlar için uygun olduğu söyleniyor ki ben bir sorun yaşamadım ve oldukça memnun kaldım :)

Makyajı çıkardıktan sonraki hisse gelirsek, Ben herkesin bayıldığı sensibio H2O yu bile kullandıktan sonra

Yüzümü yıkama ihtiyacı hissediyorum. Dolayısıyla bu üründe de hissettim fakat sizin öyle bir takıntınız yoksa 

hiç bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum :)

Aşağıda ürünün diğer fotoğraflarını bulabilirsiniz :)













You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe