Eclipse tane kirpikler

/
0 Comments

Merhabalar :) Uzun zamandır tane kirpik denemek istiyordum ama bir türlü almak aklıma gelmemişti. Ve geçenlerde Gratiste bulduğum bu tane kirpikleri denedim ve size tane kirpik hakkındaki görüşümü şöyle özetleyeyim;

Eyeliner çekemiyorsanız veya bütün kirpik takarken zorlanıyorsanız hiç bulaşmayın derim! Ha ikisinde de iyiyim diyorsanız veya en azından birini yapıyorum gibi ortalama bir durumdaysanız, sabrınız varsa, vaktiniz bolsa, hele bir de kirpik aralarınız çok açıksa ve onları doldurmak istiyorsanız, sizin kirpiğiniz tane kirpiktir böyle buyruuunnn.



Kirpikleri sakın ama sakın elinizle çıkarmayın yoksa kirpikleriniz sakat örümceklere döner. Bütün kirpiğinize yaptığınız baskıyı bu üçer dörder telli kirpikler kaldırmayabilir ne yazık ki :(


Eğer yapıştırıcıyı sürerken kriz yaşamak istemiyorsanız mutlaka cımbız kullanın. Ben bütün kirpiği ASLA cımbızla takamıyorum elimle çok daha rahat takıyorum fakat yüzey alanı genişliğine bakacak olursak cımbızla tane kirpikler hem rahat takılıyor hem de sinir katsayınızı aşağılarda tutuyor :)







Bu benim rahat görünsün diye eyelinersız taktığım kirpikler. Eyelinerı mutlaka kirpiklerden önce süreceksiniz.

Bütün kirpiklerdeki sonradan sürebilme olayını ne yazık ki burada uygulayamıyoruz. Ve eyelinerı çekmezseniz

yukarıdaki gibi boşluklu bir görüntü oluşuyor ki hiç birimizin istemediği bir görüntü oluyor kendisi :)



Eveeett tane kirpik yazımız bu kadaar umarım sevmişsinizdir :) Kendinize iyi bakıın bir sonraki postta veya

videoda görüşürüz :)


Twitter: Egetunca0

Youtube kanalı: Egetunca0

Youtube 2. Kanal: Egetunca2

Bakarsanız çok mutlu olurum :)

Öpüldünüzz :**


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe