Coastal scents 88li ORIGINAL Palet

/
8 Comments


Merhabalarr :) Söz verdiğim gibi amazon alışverişlerimden postlara devam ediyorum. Bu yazıda da coastal scentsin 88li paletinden bahsedeceğim.



Öncelikle beni renkleriyle cezbeden bu paletle bir süredir aşk yaşadığımı bilmenizi isterim. İçerisinde ihtiyaç olabilecek neredeyse her türlü mat renk var. Ve birkaç tane de simli ve sedefli renk eklenerek oldukça kapsamlı sayılabilecek bir palet olmuş. 

Benim farlarımdan biri yolda kırıldığı için palet kirli görünüyor fakat onun dışında bir kırılma olmadığı için çok mutluyum :)




Paletin yapısı çok kaliteli bir plastik değil ve kırılmaya müsait, farların yapısı biraz sert, pigmentli fakat karıştırma fırçasıyla karıştırdığınızda rengi uçabiliyor. Fakat 18$lık bir palet için daha ne olsun :))

Ben rengi patlatmak istediğim zaman farın altına beyaz kalemle baz oluşturuyorum ve hiçbir sorun yaşamıyorum. Sizin içinde iyi bir yöntem olabilir :))










Umarım yazımı beğenmişsinizdir bir sonrak, post veya videoda görüşürüz :))


Youtube, Twitter: egetunca0

Facebook: https://www.facebook.com/ege.tunca?ref=tn_tnmn




Nicole scherzinger makyajım için de : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=118592668346472&set=a.117939498411789.1073741828.100005872183738&type=1&theater





Umarım onuda beğenirsiniz :) Görüşmek üzereeeee


baay :*


You may also like

8 yorum:

  1. Bende bi cesaret edebilsem gümrük sorununu aşabileceğime ilk alacağım ürün bu olucak galiba:)

    YanıtlaSil
  2. :D paketi küçük tutsan problem çıkmaz gibi geliyo bana ama şans işi tabi :))

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar çeşit bu fiyata çok güzel ama keşke ulaşabilsem neyse canım güle güle kullan:) Önce videonu izledim şimdi postun çok iyi gidiyosun devamını diliyorum Bu arada yeni blog actım uğrarsan sevinirim :)
    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. tabikii :)) teşekkür ederiimm :*

    YanıtlaSil
  5. bloğunun bu tasarımı çok daha güzel ege :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiiii bende çok beğeniyorumm :)) teşekkür ederiim :**

      Sil
  6. Blog camiasında olduğunu bilmiyordum. Hoşgeldin, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe