Benefit Perk Up Artist

/
2 Comments
Merhaba canlarıımm blogdan önce alıpta yeni yazmayı aklıma getirdiğim ürünlere devam ediyorum :) 

Bu yazıda da benefitin kapatıcı- corrector paleti olan perk up artistten bahsedeceğim :)






Paketin içinden ipuçlarını gösteren kağıtta çıkıyor fakat ne yazık ki ben pasaklı atmışım gitmiş :/

Ürün 2 renk düzeltici ve 1 kapatıcıdan oluşuyor. Tanesi 1,5 gram. Ben 72 tlye aldım ama hatırladığım kadarıyla fiyatı artmıştı. fiyat/ ürün hesabından tanesi 24 liraya gelir ki bu pahalı sayılabilecek bir fiyat. 


Üzerlerine işlevlerini yazmışlar ve ipucu kağıdındaki uygulama gerçekten güzel sonuç veriyor fakat ben sarı olanı kırmızılıklarım pembe olanı morluklarım ve kahverengiliklerim için kullanıyorum. Kapatıcıyı ise üzerlerine rengi düzeltmek için uyguluyorum. 


Bu arada ürünün renk seçeneği yok fakat sorun olmuyor, cildinizle yeterince bütünleşiyor :)





Benimki biraz pis ve oldukça kullanılmış kusuruma bakmayın :P



Yapıları için konuşacak olursak gerçekten harikalar. Parmağınızın değmesi bile ürünü ısıtarak yumuşatmanıza yetiyor. Sürdüğünüzde yağlı hissetmiyorsunuz. Bunlar kesinlikle +dır çünkü genelde bu tarz paletler kuru yapılı, pudra bitişli ve erimek bilmeyen bir yapıda olurlarken bu üründe hiç bu tarz bir şey yaşamadım :)







Setin içinden 2 taraflı minik bir fırça çıkıyor ama çok kullanışlı olduğunu ne yazık ki söyleyemeyeceğim.
Parmağınızla sürmeniz bu fırçayla sürmenizden çok daha kolay olacaktır :)



Eveet umarım yazımı ve yorumlarımı beğenmiş, faydalı ve yeterli bulmuşsunuzdur :)) Eğer eksik gördüğünüz bir şey varsa aşağıya yazarsanız çok iyi olur çünkü ben birşeyi okurken her detayın anlatılmış olmasını seviyorum ve kendiminkininde öyle olmasını istiyorum neyse toparlayamadım :D

Twitter adresim: egetunca0

Youtube kanalımda öyle beni takip ederseniz mention falan atarsanız da çok memnun olurum kendinize çok iyi bakın kocamaann öptüümm :**


You may also like

2 yorum:

  1. asık oldumm egeee alınacaklar arasına sokmak ıstıyorum sunu

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe