Urban decay basics palet

/
0 Comments

Merhaba canlaar :) Bu yazıda size Urban Decay basics paletten ve onu alma öykümden kısaca bahsedeceğim.

Bir gün önce biraz alışveriş yapmak için Tunalı Hilmiye gitmiştim, aslında amacım macin brule farını ve bir      tane de kaş farını  almaktı.

Sonradan aklım tender tone mudur nedir, onlara kaydı. En sonunda dayanamayıp 217 karıştırma fırçasını aldım. Oradan çıktıktan sonra bir Ege klesiği olarak Sephoraya uğradım ve her nasıl olduysa Benefitten hiçbirşey dikkatimi çekemedi. Kapının önüne geldiğimde karşımda pırıl pırıl urban decay paleti gördüm. Bir de baktım fiyatı 72tl. Önce bana biraz pahalı geldi ve belirli sürelerde urban decay getiren sephranın Naked, Oz veya diğer ürünlerden birini getireceğini düşünerek beklemeye karar verdim.

Fakat sonradan uğradığım Gratiste The balmın son çıkan paleti olan meet matte nude veya adı herneyse, o paletin 74 tl olduğunu gördüm. O paleti alacağıma Urban Decay almak çok çok daha mantıklı göründü bana. Ve ertesi gün de koşa koşa gidip aldım. Dediğim gibi fiyat 72 tl!





Paletin içindeki renkler Venus, Foxy, Walk of Shame, Naked2, Faint ve Crave.



Paletin boyutları o kadar güzel ki at çantaya taşı o şekil.  Aynası olmasıda çok güzel. Keşke  paleti 1 cm daha uzatıp Naked ve Naked2 de olan fırçaların küçüğünden koysalarmış diye düşünmedim değil.

Paletin paket yapısının kaygan olmamasını çok sevdim. Mat yapıda bir plastikten yapılmış ve elinizden bazı telefonlarda olduğu gibi düşmüyor. Bkz: motorola v3i.


Ne yazık ki ben kontrol etmedim içini ve Crave renginin küçük bir kısmı kırılmış ve paleti kirletmiş :(



Venus: sedefli bir kırık beyaz
Foxy: mat yapıda bir ten rengi
Walk of Shame: Mat yapıdaki çok açık bir pembe, sürüldüğünde pembe alttonlu beyaz oluyor :)





Naked2:koyu bir sütlü kahve görünsede sürüldüğünde çok açık oluyor. Mat yapıda.
Faint: Çamur kahvesi, mat yapıda
Crave: Neredeyse bir kömür siyahı diyebiliriz. Tabiki de mat yapıda.


Umarım anlatışımı beğenmiş ve palet hakkında verdiğim bilgileri yeterli bulmuşsunuzdur :))) okuduğuuz için çok teşekkürler kooooğcaman öpüyorum <33


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe