Rimmel London Soft Colour Allık

/
1 Comments

Merhaba canlarımm :))  

20 nisan 2013 tarihli alışverişimi video olarak değil de post olarak yayınlamaya karar verdim. Alışverişimin ilk parçası olarak bu Rimmel London'ın yeni çıkardığını düşündüğüm 4 grlık ''at çantaya gez'' modeli allığını yayınlayacağım. Tam adı : Lasting finish soft colour blush. Sanırım Soft Colour diyeceğiz :)  Fiyatı 5,90 tl


  Benim allığımın rengi 020 Pink Rose.

Aslında bu allığın adına bakmadan şeftali allık bana uyacak mı diye aldım. Youtubedan izleyenlerin de bildiği gibi ben koyu bir pembeciyim ve neredeyse hiç şeftali vb renkte allığım yoktur. Bunu da o yüzden almıştım ki denedikten sonra pembe olduğunu farkettim. Ve tek yorumum şu oldu; bilinçaltım bile şeftali yerine pembe allık aldırıyor bana daha neyin savaşını veriyorsam?

Neyse allığımıza dönelim :)

Kendilerini oldukça beğendim. Mat gibi görünse de kesinlikle tamamen mat değil. İçinde ışıltıları var fakat bir nars orgasm ya da hot mama fanıysanız bu ışıltı sizi tatmin etmez. Kaldı ki ben ışıltılı allık sevmeyen biri olarak yaz için bu allığa bayıldım!


Watsons tüm renkleri getirdi mi bilemem ama ben olanların hepsini almayı düşünüyorum. Umarız daha fazla getirir :)

Yapısı oldukça yumuşak ve kendisi oldukça pigmentli. Aynı markanın Match perfection veya o tarz isimli 10 küsür gramlık allığının yapısını ne kadar sevmiyorsam bu allığın yapısını o kadar beğendim.






Rengi belli olsun diye oldukça fazla sürmüştüm ki gördüğüm kadarıyla işe yaramış :))  Burada yüzümde yaklaşık 5 saat önce sürülmüş hello flawless fondötende var.


Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalınn :*



You may also like

1 yorum:

  1. http://kadinadairherseyvar.blogspot.com/ bloguma üyeliye beklerim egecim :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe