Aksesuar alışverişim :)

/
2 Comments
Merhaba canlarımm. Bu yazıda da dün yaptığım alışverişin aksesuar kısmını yazacağım :)  Umarım seversiniiz :))

İlk olarak gittiğim bijuterinin adını malesef bilmiyorum fakat Ankara Optimum AVMde Tobbacco shop -veya her nasıl yazılıyorsa- un yanında veya o sırada henüz yeni açılan bir bijuteriden alışverişimi yaptım :)

Üstelik şansıma 3 al 2 öde kampanyası vardı ve bende beğendiklerimi topladım :))

İlk olarak bir altın bir de gümüş rengi dikenli bileziklerden aldım. Bildiğiniz gibi bu bilezikler bu ara çok popüler fakat ben bir videoda kullanabilmek için ikisinide aldım orası ayrı konu: ))





Veeee fiyatları sadece 3,50 Tl'ydi! 



Vee 3 al 2 öde kampanyasından yararlanabilmek için bir ürün daha aramaya koyuldum. İlk olarak küpelere baktım ve birşey beğenmedim. Yüzük ve kolye kısmında da birşey beğenemedikten sonra kasaya doğru yürürken bu tokalardan gördüm ve almazsam pişman olabileceğime inandım.


Ben lisenin başlarındayken deli gibi bu tokalardan aradım ve bulduklarım hep kalitesiz ve çirkindi. Üstelik tanesi 5 - 10 tl arasında değişiyordu  
Şimdi ise kadere bakın ki hem pudra tonu hem idare edebilecek kalitesi olan bir fiyonklu toka bulabildimmm! 

Veee fiyatı 3Tl!!

 O üzerinde gördüğünüz metal şey ise yapıştırılmıştı. Ben beğenmediğim için  çıkardım ve üstünde iz de bırakmadı.



Bu da kendimi arkadan çekebilme çabalarım sonucu oluşan fotodur :))





Eveeeeett umarım alışverişimi beğenmişsinizdirr :))

Bir aksilik veya fikir değişikliği olmazsa bundan sonra da en kısa zamanda  bir temizleyici yazısı gelecek :)

Umarım okumaktan keyif almışsınızdır koooocaman öpüyorumm kendinize çok iyi bakın :) baybayyy



Bu arada http://www.youtube.com/user/Egetunca0  vee http://www.youtube.com/user/EgeTunca2 yede göz atmayı unutmayıınn :))



baybaayyy


You may also like

2 yorum:

  1. Bilezikler yılın modası çok güzel durmuş sende de. Ayrıca tokan da çok tatlı :) İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe