Yarın ne sürsem?

/
0 Comments



Merhaba canlarıımm :)) Bugün biir yarın ne kullanıcam serisinin ilk postuyla karşınızdayımm :)) Bu tarz bi seri yapmak benim değil youtube takipçim olan Sezen'in fikriydi vee benimde hoşuma gitti veee bunu günlük bir hale getirmeye karar verdiimm :))

Umarım sizde seversinizz :)
                                                                     

Resimdekiler: 

1- Perk up artist - Benefit
2- Hervana - Benefit
3- Chubby stick - Clinique
4- High impact maskara -Clinique
5- Select cover up - MAC

Öncelikle göz altlarımdaki morlukları nötrlemek ve aydınlatmak için perk up artistin pembe ve sarı renklerini kullanacağım. Üzerine de rengi düzeltmek için Mac kapatıcımı uygulıcam :) benimkisinin rendi NC35 :)

Yanaklarıma enn enn favor allığım olan hervanadan sürücem :) Hervana ilk bakışta içinde barındırdığı şeftali+ pembe + beyaz tonlarıyla kafa karıştırsada benim gibi buğday tenlilerde ve beyaz tenlilerde gerçekten çok hoş duran bir ürün :) Esmerlerin bir kısmında allığı göremiyosunuz malesef :(

Gözlerimi belirginleştirmek ve kirpiklerime gelen kapatıcıyı yok etmek içinde Clinique in high impact maskarasını kullanıcam :)

Dudaklarıma ise nemli bir pembelik vermesi için Clinique'in chubby sticklerinden 06 woopin watermelon rengini uygulayacağım :)










Eveett şimdilik postum bu kadarr umarım beğenmişsiniz ve okumaktan keyif almışsınızdırr :)) hepinizi koocaman öptümmm :**

 http://yagmurpeker.blogspot.com/ yağmurcuğumun blogunuda takibe alıınn :) o da benim gibi daha yenii ama çok hoş şeyler paylaşıyor linkten bakabilirsiniz :)) beni youtube üzerinde egetunca0 ve egetunca2 kanallarından veeee twitter üzerinde @makyaj0  hesabımdan takip edebilirsiniiz :)

neyse gene çok uzattım :) ben kaçtım ozaman :*
çaavv <3<3


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe