Project Pande biten ürünle ürün bitirme :)

/
0 Comments


Merhaba şekerleerr :)) Allahım yağrabbim ne tertipli kızım yahu deermişim :))
Bildiğiniz gibi gizem melisa ve ben project pan yapıyoruz. Ve tüm videoyu izleyenlerin bileceği gibii seçtiğim ürünlerden birtanesi de Pastel Magic Touchtı.
Vee tekrar bitenler videomu izleyenlerin bileceği gibiii Magic Touchımı bitirdim :))


Fakaat bir sorunumuz var.
Project panimde bir tane de Rival de Loop'un nude renkli bir ruju vardı .
Fakat her niyeyse ruj küçüldükçe kırılmaya ve bozulmaya başladı. Bende bunu engellemenin yolunu
ruju eritip magic touch kutusuna koymaya karar verdim :) 
Tamamm kabul ediyorum çokta dahiyane birşey değil tabiki :D
Fakat biten bir ürünle tekrar ürün bitiriyor oldum ve bu beni çok memnun etti ve bunu da sizinle paylaşmak istedim :)





Bu da kırılan bir diğer Rival de Loop rujum. Sırf mor rengine aşık olup aldığım fakat malesef yanlışlıkla testerını aldığım rujumda kırıldı kırılacak durumdaydı onu da aynı şekilde üst kısma koydum ve kutuyu tamamen değerlendirmiş oldum :)


Okuduğunuz için çok teşekkür ederimm! hepiniz benim bebeklerimsiniz <3 Bir sonraki video veya postta görüşürüzzz kocaman öptüüümm :* babaayy <3




You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe