Kısa tırnağa koyu renk oje

/
2 Comments


 Yok yoookk ben anladım!   Benim kesssinn kısa
tırnağa sürülen koyu renk hatta tercihen siyah ojeye zaafım var.

Kırılan 1 tırnak 2 tırnak derken 4. tırnağa gelince artık kesmek farz oldu.
Kestikten sonra hadi dedim bide güzel oje süriyim ve elim mıknatısla çekiliyomuş gibi siyahın üzerine gitti. Ve işin dramatik kısmı ise o bitmiş siyah ojeyi süreceğim diye yarım şişe aseton harcamam!

Sonuç ise tek elimi boyayacak kadar siyah oje ve yeni fotoğrafçılık öğrencisi olan canımın içi senemimin çektiği bu güzel fotoğraflar :)


 Yeşil oje : Pastel 84 numara


 

 Senem Güraloğlu'na fotoğraflar için çok teşekkür ediyorum :)

Umarım makyajı beğenmişsinizdir yaşadığım oje kıtlığı yüzünden  yeşil ojeden de siyah ojeden de pek verim alamadım çünkü :)

okuduğunuz için çok teşekkür ederim umarım bir sonraki yazıda veya videoda görüşürüz :)

koooocamann öptüüümm
Sevgileerr <3<3





You may also like

2 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe