Kate moss ruj reviewları ve yorumlarım

/
7 Comments

Merhabalaarr :) Bu gün de size elimdeki renklerine ve pigmentasyonlarına vurulup aldığım, sonradan da tamamen fos olduklarını farkettiğim Rimmel'ın Kate Moss için hazırladığı black ve red serileri ile karşınızdayım.
Biliyorum bu rujları çok fazla yorumlayan oldu. Fakat bir de benden dinleyin istedim.


Bildiğiniz gibi bu rujlar çıktıkları kadar olmasa da hala revaçta ve özellikle 107 numara çılgınlar gibi kapışılıyor. Ben 107yi aldığım zaman bu seriden alışveriş yapan insan sayısı bile son derece azdı ve bu yüzden hiç bir rengi arama derdi yaşamadım.
Fakat Kate Moss'un katalog çekiminde 107 kullanıldığı öğrenildi, üstüne bir de mükemmel vlogger karşim Gizem bir 107 dedi, üstüne bir kapışma başladı sormayın!

107 için watsons önünde yatanlar, günde 3 4 kez girip bakanlar, alınca ağlayanlar, sevinçten havalara uçanlar...
Yahu yokk bi numarası!

Tamam. Pigmentasyon süper, renk çok hoş, kat kat sürerek koyulaştırabiliyosunuz ama kesinlikle eşsiz değil.

Daha iyileri yok mu? İllaki var.
Hala o kapışanlara ve sırf son kalanı aldığı için sevinçten uçanlara anlam verebilmiş değilim.

10 liralık ruj Macin ilk çıkan msfleri, limited edition rujları muammelesi gördü resmen.

Şimdi gelelim bu rujların benim nefret ettiğim kısımlarına...

Sürdüğünüz zaman dudağınızda pütürlü bir yapı bırakıyor ve yalama ihtiyacı hissediyorsunuz.
yaladığınız zaman da ruj gidiyor yerine izi kalıyor. 

Rujların kokuları ve tadları hiç iyi değil. Ne yazık ki kokularıda aynı şekilde.

Ruj dudağınızda çok uzun süre kalamıyor. Şahsen bende yarım saat dayanırsa ne mutlu bana.

Bunlar da black ve red seride bende olan renkler ve swatchları...






canlaarr okuduğunuz için çookk teşekkür ederiiimm :)) kendinize iyi bakıınn :* bloğumu, twitterdan makyaj0 youtubedan egetunca2 ve egetunca0 isimli kanallarımı takibe almayı unutmayıınn :)) hepinizi öptüm kocamaan :*

babaayy <3


You may also like

7 yorum:

  1. ege hayırlı olsun blogun bende yeni blog açtım desteyini bekliyorum sevgiler http://kadinadairherseyvar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Başlık komik olmamış mı sence ? Review zaten yorum demek . Eeee ? "Reviewları ve yorumlarım" aynı kelimeyi 2 kez kullanmış oluyorsun. Bence düzelt ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım review yorum demek falan değil review yeniden görmek gibi bişey ama türkçede incelemek olarak geçiyor :)

      Sil
  3. o zaman ürün incelemem ve yorumlarım yazsaydınız daha mantıklı olmaz mıydı?

    YanıtlaSil
  4. Yav sanane istedigi ismi koyar

    YanıtlaSil
  5. 07 numara çok hoşuma gittii buradan mat bi yapıları var gibi görünüyo yani mat duruyolar normaldede ?

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe