Günün makyajı

/
1 Comments

Merhaba canımcımlaar :) Dünkü seri halinde günlük olarak yayınlamaya devam ettiğim ''yarın ne sürsem'' makyajımı minik davet için kullanmış ve oldukça beğenilmiş bulunmaktayım :)

Fakat ne yazıkkii davetten sonra dışarıya çıkılacağını ve gezeceğimizi hesap etmedim. Giysi olarak bir akarabamın bana hediye olarak gönderilmiş ve benim için çok değerli olan pembe kareli gömleğimi giydim ve tabiki de makyajımı değiştirdim :) Bunlar da iki arada bir derede çekilmiş fotolar :)






Umarım makyajımı beğenmişsinizdir :)) Bana  Twitterdan, Youtubedan ve bloğumdan abone olmayı unutmayıınn :)) hepinizi çok öptüümm 


You may also like

1 yorum:

  1. Çok sade ve oldukça asil.Tam yaşımıza uygun :D Kucak dolusu sevgilerrrr :D http://www.youtube.com/user/Makeupandstyles?feature=mhee

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe