Flormar kapatıcı - düzeltici palet

/
4 Comments
Canlarım bildiğiniz gibi flormar oldukça fazla yeniliğe imza attı. Makyaj bazından loose powder a, fırçalardan yeni koleksiyonlara kadar birçok ürün çıkaran bu bağrımızdan kopmuş gelmiş, yarısı yabancıların istilasına uğrasa da hala türk drugstoreunda en önemli markalardan biri olan flormarın yeni ürünü, her ne kadar Gizem'den duyunca inanmamış ve kesin berbattır demiş olduğum bu kapatıcı paleti.

Daha önce kapatıcı ve düzeltici paletlerine olan ilgimi izleyicilerim zaten çok iyi bilir o gözaltı morlukları başka türlü kapanmıyo çünkü :D Daha önce elimde mac conceal and correct palet, rival de loop un 4lü paleti, benefitin bayıldığım perk up artist isimli paletleri vardı ve genel olarak heepsinden memnundum. Ama bunu almazsam meraktan çatlarım diyerek aldım veeeeee kesinlikle beklediğimin 10 katı kadar bir performans aldım :) şimdi size bunu anlatıyım :)


Yapıları oldukça yumuşak ve elinizin ısısıyla eriyebiliyor. bu da oldukça büyük avantaj sağlıyor diyebilirim. Genellikle bu tarz paletlerin yapıları hep kuru olur ve bişeye benzemez fakat flormar bu paleti gerçekten güzel becermiş :) Yapıları perk up artiste benziyor fakat biraz daha koyusu diyebilirim. Fiyatı 21 tl. Genelde bu tarz ürünler çıktıktan 1 2 ay sonra ucuzlarlar fakat flormarda bu zam arzusu devam ederse yakında 50 tlye bile satabilirler söyliyim :(


Renklerin nasıl kullanılacağı zaten belirtiliyor ama ben yine de bahsediyim :) Ana fikir yüzünüzdeki kusurların renklerinin kontrastı olan bir renkle kusuru örtmek. ve tabiki üzerine kapatıcı fondöten pudra vs uygulamalısınız :)                            

Mor : fazla sarı duran yerleri aydınlatmak için kullanılıyor

Yeşil: yüzdeki kızarıklıkları nötrlemek için kullanılmalı

Pembe: morlukları nötrlemek için kullanılmalı (benim favorim :D)

Turuncu: kahverengi kusurları ve bazı beyaz cilt lekelerini örtmek için kullanılmalı

Beyaz: gözlere veya yüzünüzdeki istediğiniz bölgelere aydınlatıcı olarak uygulanılabilir fakat bence sadece göz pınarlarına uygulayın :)









Evet benden bu kadar umarım bu yazımı beğenirsiniz ve işinize yarar. Almak isterseniz ben biraz bekleyin derim çünkü belki fiyatı düşmeye başlayabilir. Fakat 1 lira bile çıkarsa hemen alın çünkü flormar birkaç ay önce 10 lira olan fırçasını bu aralar 20den fazlaya satıyor :@ Yani bu upuzuuuunn laflarımın kısası takip etmekte fayda var :) okuduğunuz için çok teşekkürler hepinizi öptüm :*


youtube makyaj kanalı : Egetunca0

youtube DIY,vlog vs. kanalı : Egetunca2


You may also like

4 yorum:

  1. blooger tema istersenız http://arkadaslikwebsitesi.blogspot.com/ böyle bir site

    YanıtlaSil
  2. :D Eğer zam yaparsa kimse almaz. Türklüğünden de bir şey kalmadı neredeyse.. %51 hissesi artık Yves Rocher a ait. Ama ben de çok beğeniyorum bu markayı Sadece fiyatına sinir oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yani bir de kendisini mac gibi mi yapmaya çalışıyo nedir erkek mualar almalar, koleksiyon çıkartmalar falan

      Sil
  3. Yerliliği kalmamış demek buna üzüldüm

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe