Bugünün Makyajı

/
0 Comments
Merhaba şekerlerim bugün sizinle ilk günün makyajı yazımı paylaşıyorum umarım seversiniz :))

Öncelikle Rimmel London ın bb creamini yüzüme uyguladım. Alternatiflerine göre daha koyu bir yapısı olan bu bb creamde ben light rengini kullanıyorum. Spf 25 olması da cabası. :))

Buda yüzümdeki hali :)


Kapatıcı olarak öncelikle Mac conceal and correct  paletinin light olanından pembe correcterı göz ümün alt ve üst kısımlarına uyguladım. Sonrada mac select cover- up NC 35 shadeindeki kapatıcıyı üstüne uyguladım.
Kapatıcıda hem sarı hem pembe altton bana uyuyor fakat göz altlarımı zaten pembeyle nötrlediğim için sarı alttonlu bir kapatıcı kullandım. Eğer o pembe rengi kullanmasaydım pembe alttonlu olan bir kapatıcı kullanıcaktım fakat bunun kadar iyi bir sonuç elde edemicektim tabiki :) 

Mac select cover-up

Sonuç: daha yoğun bir kapatıcılık :)

 Sonra essencein son çıkardığı ve 8 mart indiriminden kopardığım 3D farlarından 08 numaranın şampanya rengi olanını göz pınarlarıma ve elimde kalanıda göz kapaklarıma uyguladım.
 Genelde pembe renkli allıkları sevmeme rağmen bugün bir çılgınlık yapıp The Balmdan Cabana Boy allığı kullandım. Oldukça mürdüm olan bu allığı diğer tüm The Balm allıkları sevdiğim gibi seviyorum diyebilirim. Allık koyu renkli olduğu için uygularken hem masum bir görüntü olsun hem de iyi dağılsın diye bir Stippling Brush kullandım.
            

 Benim için uzuuuuunn zamandır favori bir rimel olan Maybelline Rocket lashesı 1 kat olarak uyguladım. Amacım hem kirpiklere bulaşa kapatıcı+ farı silmek hem de belirgin ve doğal gözler yaratmaktı.
 Ve son olarakta Maybelline in shimmery rujlarından 130 numaralı, simli bir bebek pembesi şeklinde tarif edebileceğim ruju kullandım :)

                                               
                                                          Veeeeee sonuç budur :D

Umarım yazımı beğenmişsinizdir ve okumaktan keyif almışsınızdır. Youtubea burayıda ekleyerek iyimi yaptım kötümü yaptım bilemiyorum açıkçası :( olsun yinede teşekkür ederim! :D hepinizi çok seviyorum bir sonraki yazıda veya videoda görüşmek dileğiyle hoşçakalııınn! <3



NOT: bayanlar baylar bildiğiniz gibi şu an son sınıf olan melisabcingil yani Melisa Büyükçıngıl kardişimiz yarın YGS sınavına giricekkk başarılar dilemeyi unutmayıınn <3


neyse çok öptümm.

çaaavv <3


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe