Bilekliklerim ve kombinlerinin fanlarına özel :))

/
4 Comments


Merhaba canlarımmm :) bu yazıda sizinle youtubeda gerçekten çok soru alan hatta fanları olan bilekliklerimden bahsedicez :) Niyeyse ilk okuldan beri gelen kahrolası bir huyum var, bileklik olmadan bileklerim kendilerini boş hissediyorlar :P komik gelebilir ama ciddiyim, gerçekten öyle. 

Bu arada belirtmeden geçemicem, bilezik değil, bileklik! :) 






Burada gördüğünüz yapmaktan gerçekten çok hoşlandığım bir birliktelik. Renkli plastikler ipliler renkli tokalar ve eski bir saat!

Tokalar: gratisten
İnce ve renkli olanlar:Tunalı Hilmideki seyyarlardan 
İpliler: Kızılay ın en popüler gençler için alışveriş merkezi olan limon bazaardan
Saat: Babama babasından kalan eski bir Rolex  
Yüzük: too faced setinden çıkan fırçanın orta kısmında bulunan lastik detayı :))





Burada gördüğünüz ise daha günlük kullanım için uygun. Ya da tabiri caizse daha sakin :D lisenin başlarında hep bu modeli kullanırdım. bu arada yukarıda yazdıklarımı tekrar tekrar yazmıcam üzerine ekliyerek gidicem :*

Saat: Collezione

Toka: haladan özenle çökülmüş, büyük ihtimal gratisten :)      

                             

  
Burada gördüğünüz ise daha siyah ve geçen senenin modası olan rocker tarzı şeyleri barındırıyor. ve bence gayet kullanışlı :)

Mıknatıslı metal detaylı 3lü kayışlar: euromoda vb butiklerde bulunabilir.

Tekli plastik: Tunalı hilmi   
Burada gördüğünüz ise oldukça renkli olan bi görünüş. Duruşunu gerçekten çok seviyorum :)

Kalın plastikler: almanyada bir butikten



Umarım bileklik takıntım sonucu oluşan kombinlerim hoşunuza gitmiştir veya zaten fanlarından biriyseniz merakınızı gidermiştir :)

Okuduğunuz için çok teşekkürler. Umarım bir sonraki video veya yazıda görüşürüüüzz :))

Melisaya YGSde başarılar dilemeyi unutmayıııınn :)

Çook Çook Öptümm

Çaaavv <3


You may also like

4 yorum:

  1. daha once almanyadamı yasıyordun ?

    YanıtlaSil
  2. birrşeyy sordum =?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayınlamışım sonra unutmuşum cevaplamayı üzgünüm :( hayır bir kurs için gittim :))

      Sil
  3. I do trust all the ideas you have offered on your post. They're really convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are too quick for novices. May just you please extend them a little from next time? Thank you for the post.

    Here is my site; plastic pallets

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe